öland

Nu har vi vart på öland sen i lördags, vi har hittat på en massa skoj som att gå på riddarskola på borgholms slott, gå på ölands djurpark o kolla på djur, åka karuseller och bada de var trevligt de :)
I dag så har vi vart till badhuset som ligger alldelles här intill o efter de så gick vi o åt pizza allihoppa :) ikväll så ska vi äta räkor och rökt fisk som vi köppte på hemvägen i dag.
Varje kväll så har jag o henrik tagit oss en kvällspromenad till hamnen o lite annat de har vart mysigt.
Igår så var vi till stan o shopade lite men hittade inte så mkt bara en tröja så de var ju inte så mkt att ha...
Henrik derimot han schopade loss o köppte jeans o en tröja  så han e väll nöjd iallafall, tänk om man kunde ha vart de...
Imorrn åker vi nog hem efter frukosten de ska bli skönt att få komma hem på ett sätt men de kan också vara sjönt att få vara hemmifrån ett tag, men ska bli roligt att komma hem till måns (katten) han har nog saknat oss skulle jag tro.

På lördag så ska henrik åka o fiska så då ska jag ta o storstäda lite medans jag e ensam hemma o så ska jag ta o tvätta kan vara skänt att passa på när man e ensam hemma annars så dras ju allt runt igen efterssom att ingen vill ju sitta still medans man städar :O)

På kvällen så ska vi ta o ha en myskväll med vin och räkor o sedan så ska vi kanske gå till hotellet om henrik får bestämma men jag vet inte riktigt får väll se hur de blir...
Jag börjar jobba på måndag ska städa på vårdcentralen men Lovisa kanske blir sjukskriven så då får jag städa med någon annan o de vill jag ju inte :( år hoppas på att de e någon som man känner iallafall hehe...

ne nu ska jag ta o göra nått annat hade så gött puss o hej :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0