vanlig vardag igen

Jaha då var man tillbaka till den vanliga vardagen igen henrik har kommit hem och moa är på plats :)
den veckan som har varit så har jag vart ensam och jag har målat om köksmöblerna från marinblott till vitt de  vart skit bra!

Annars så har jag också haft fullt upp lördagen så var mamma o jag på ikea och marieberg och hade en skit mysig dag  o på söndagen så var de meningen att mamma o jag skulle ha en hel dag på stranden men de regnade ju, så så mkt var de ju med de haha. Emelie kom ut och var med oss istället så de vart trevligt endå vi spelade kort o grillade de var mysigt o på kvällen innan så åt mamma o jag räkor på kvällen :)

på onsdagen så kom lovisa sofie och julia hit på besök o fikade de var mkt mysigt o på kvällen så kom mamma o hanna.
annars så har de vart gaska lugnt med målning och så bara.

ne nu ska jag ta o göra nått roligt om de går. kanske blir gustavsvik i eftermiddag men de får jag se om jag blir med på känner mej inte spessiellt sugen....
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0