En trisst Söndag :(

Jaha de blev en tråkig söndag i dag då Moa vill inte hitta på något medans jag och Henrik vill åka ut på sjön och åka in till ön för att kolla lite men nej de blir till att sitta hemma då.
Jag och Moa skulle igentligen till Heidi och Meya för att vara barnvakt till lilla Maysan medans Heidi skulle städa badrummet innan den lilla ploppar ut på onsdag. men de blev endrat i sista stund så kanske ska dit i morrn istället får väll se hur de blir...

Jaha ska man hitta på då? någon som vet e ju inte dirrekt något förtjusande väder men något skulle man väll kunna hitta på.

I morrn ska jag vara hemma med Moa för att fritis är stäng och på tisdag så kanske vi tar en tur in till örebro och schoppar lite kan ju vara roligt  :)

nej nu ska jag väll ta o hitta på nått Henrik och Moa ska äta en goood omelett nu är väldigt avundsjuk skulle jag också vilja e sjukt hungrig och mår väldigt illa för att jag e så hungrig men de går väll över snart skulle jag tro köppte ju 2 veckor till med soppr i går så nu har jag ju iallafall gjort hälften en klapp på axeln och så e de bara att köra vidare hehe...
nej hade bra i dag alla goa och glada puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0