energikällan :)

i dag så började dagen med att vi tog tag i städningen här hemma som inte har blivit gjort på rätt länge ;P  men nu e de rent och fint i alla hörn igen hehe :)
Efter städningen så bar de av till Linde och energikällan der de badades för fullt var väldigt kallt i vattnet men de gick endå hehe för i bubblet der var de varmt :)

När vi hade badat klar så åkte vi till Lidel och kollade efter turspennor till Moa för hennes hade blivit torra så de behövdes nya, men de fanns tyvver inga på lidel så de blev ica för Moa och Henrik när vi kom hem o sen så tog dom 47:an efter som jag då tyckte var ganska taskigt efterssom att jag håller på med cambridge curen så jag får bara äta en massa soppor som kanske inte e de godaste el roligaste men men de får funka endå :)

Nu ska jag ta o göra mej en soppa och försöka njuta av den "goda" lördagsmiddagen haha :)

nej nu ska jag gå hade bra allisammans puss o kram skumbanan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0