måndag

hej hej söndagen som var igår slutade inte så illa iallafall jag henrik och moa var ute på sjön och skulle jugga lite gös men vi fick inget och så började det att rega och blåsa så moa ville hem till sin mamma och jag o henrik var ute en liten stund till men sen så blev de så jävla kallt så jag ville åka hem o efter em stund när herren hade trötnat så¨åkte vi hem och lämmnade båden.

På kvällen så tog jag och lotta en kvälls promenad på ca 1 timme de var skönt.

i dag ska jag och moa gå till arbetsförmedlingen och sen så ska vi till heidi och meya och leka, ska bli roligt. nej nu ska jag ta o diska ha de gött i den sköna solen som har tittat fram i dag :)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0