hej hej

Redan söndag o hela helgen har bara försvunnit... Henrik har hafft en kompis från orsa här med sin son så dom har fiskat både lördag och söndag, fredags kvällen spenderade jag hemma  hos jison och pia.
Lördagen fickade jag med pia och jison och sen så kom mamma och i åt nora glass. sedan så gick vi hem till mormor och drack lite kaffe...
När jag var hemma hos mormor så ringde sarah och sa att emelie  var i nora så vi skulle träffas en stund och de var trevligt de var ju trots allt ett tag sen...
När jag väl kom  hem så var de bara att börja med maten för karlarana var ju hungriga. så de fick bli potatisgratäng med fläskfilé och stekta champinjoner de var smarrigt :)

På kvällen sen så tog vi en sväng ner till strandpomenaden de var myssigt men de började regna när vi satt der...
nej nu ska jag ta o hitta på någe annat hade bra puss o kram
<3<3<3<3 love you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0