krämparty

hej hej vet att de har gått ett tag sen som jag skrev men har abcolute inte haft lusst men men nu skriver jag ju iallafall. har en tacko paj i ugnen nu så de börjar lukta riktigt gott här hemma hehe :)
i dag så har jag o moa vart på kräm party hemma hos moster pirjo de var mysigt köppte en hand och en fotkräm så nu ska vi bli baby mjuka hehe :)
i går så var jag o moa på gåvan o kollade lite jag köppte dock bara en film för jag tyckte inte att de dirrekt var något att ha...
Moa köppte ett spel o massa kläder till dockan. så nu vart hon fin :)

På förmiddagen så var ja hanna o moa ut till mamma o pappa för att hanna skulle ut till dom o göra nått med bilen men vi kom inte ens fram innan bilen gick sönder, så pappa fick komma o hämta oss hehe :(
När vi kom fram tillslut så slängde jag och mamma ihop en annanas paj som vi åt efter att vi fick mat de vart rådjur med potatis och sås smaskens de var länge sen :)
Under tiden som pajen var inne i ugen så kom billy förbi så vi tog en kopp med kaffe med honom.
tack o hej lever pastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0