måndag 25/10

Hej hej nu har de gått ett tag sen som jag skrev igen o de har nog inte hänt så mkt.
I fredags så var jag och henrik o åt mat på jensens i örebro så så passade vi på att köpa oss några fler fiskar till akvariumet.
På lördagen så var henrik och fiskade och jag var med hanna heidi och meya till lek och bus landet och lekte lite efter det så blev de mc donalds också :)

På söndagen så var henrik och jag hem till mamma o pappa på kvällen o åt kina mat de var ganska gottt jag tycker ju då dock inte om kina mat men då och då går ju bra.
De var trevligt att vara der tycker om att vara hemma hos mamma o pappa synd bara att de e så långt o att jag inte har något eget körkort för då skulle jag nog åka dit varje dag :)
I dag så har jag vart hos synsam och gjort synundersökning och skaffat nya glasögon så att jag ska kunna se när jag e ute och övnings kör :)
så nu ska vi skicka in papprena i morrn de blir nog bra hoppas bara att man får svar snart så man kan börja någon gång  o så blir nog henrik glad när han slipper köra hela tiden :)
Emelie multanen har vart här i dag också hon skulle hjälpa mej med att söka till universitetet men de var tydligen på hösten som man kunde söka till de jag ville söka till så de blir att söka om i höst. måste också plugga in matte B och naturkunskap B för att ens tänka på att söka men de ska vi allt ta o årdna.
kanske ska ta o knata mej iväg till arbetsförmedlingen istället och höra om inte dom har någon utbildning istället men de återstår att se :)
ne nu ska jag ta o kolla om de finns nått att göra henrik ska ut och gå men han tycker att jag går så sakta så jag fick inte bli med hehe :)
men men hade bra puss o kram skumbanan :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0