ONSDAG 27/10

Hej hej nu är de redan onsdag igen de betyder att jag ska gå till audiovidio och hämta kort som jag har beställt, jag ska gå o köpa gymkort på nkk för jag o emelie ska träna :)
O så betyder de att vi har fått lön också tyvver så har jag då dock inte fått nån speciellt bra lön men men
de får väll gå endå :)
I går så var ju mamma o jag o simmade vi simmade 40 längder ca en kilometer de känns bra de :)

På kvällen så gick moa och henrik till simmhallen, o jag gick till ica o postade brevet till transport styrelsen så jag hoppas att vi snart kommer att få börja övnings köra :)
ne nu ska jag pallra mej upp på stan :)

puss o kram skumbanan :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0