TISDAG 26/10

Hej hej i dag så har min älskade pappa vart här på en kopp kaffe han hade med sig en liten kaka fårn dacapo de smakade fint :)
Innan pappa hade kommit så ringde jag till sabina (kost chefen) för att höra om hon hade jobb åt mej o då sa hon att jusst nu så finns de tyvver inga jobb.
Men efter att pappa hade åkt härifrån så ringde telefonen o de var Sabina som ringde och sa att jag skulle få jobba 4:ra timmar på Måndag på tullis så de var roligt ÄNTLIGEN så ska jag få jobba lite längtar verkligen :)
Ringde även min lilla Jozzan här på förmiddagen för att höra lite om hur hon mådde och såder o hon måde bra :) hon skulle till jobbet så de var ju roligt för henne att hon har ett fast jobb e riktigt avundssjuk måste jag säga jag vill också ha ett fast jobb jue!

I går kväll så satte min älskling ihop sterion som vi har fått av hans föräldrar så de e skönt att kunna lyssna på mysik som inte kommer från tv´n :)
O så har jag rotat lite bland henriks gammla skivor o hittade en hel del smått och gott, men nu så hackade de så mkt så jag satte på p3 istället, mkt skönt att kuna lyssna på radio igen de har jag verkligen saknat :)
Kl 15.00 så kommer mamma in till stan o då ska vi gå o simma de ska bli så jä**a skönt de kan jag lova jag sa till mamma att jag ville att hon och jag ska simma 2ggr i veckan så jag hoppas att hon kommer vilja de sen behöver gå ner ett par kilo så då kan de ju vara bra att simma :)


ne nu ska jag lämmna datan en stund hade så bra mina små vänner i morrn ska jag till tjatte och ha ljusparty hoppas att dom handlar mkt så att tjatte får mkt saker att handla för :)
hade gött puss o kram skumbanan :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0